2 Nisan 2011 Cumartesi

AKP MV MÜFTÜ'YÜ TEHDİT EDİYOR!SKANDAL SES KAYDI!

BATMAN - Bir süre önce Hizbullah'a yakınlığıyla gündeme gelen AKP Batman milletvekili Ahmet İnal, Beşiri ilçesi müftüsü Hasan Aksoy'u bir yakınının tayini nedeniyle arayarak tehdit ettiğini belgeleyen ses kayıtları ortaya çıktı. Aksoy'un İnal'ın tehditlerinin ardından Beşiri'deki görevinden alındığı bildirildi. 

ANF'nin ulaştığı ses kayıtlarında Ahmet İnal, Beşiri ilçesi Merkez Camii'nde görev yapan eniştesi Recep Yeşil'i Van'ın Gercüş ilçesinin Kayapınar beldesine tayin ettiren müftü Hasan Aksoy'u sürgünle tehdit ediyor. Bununla da yetinmeyen İnal, Aksoy'a “Müftü bey haddini bil, bölgeyi karıştırma seni orda kepaze ederim bütün ahaliyi senin üzerine gönderirim, eniştemin bir kılına kıpırdasan seni perişan ederim” diyor. 

Alınan bilgilere göre olayın öncesi ise şöyle gelişti. İnal, eniştesi Recep Yeşil'i nüfuzunu kullanarak Beşiri merkez camisinde kadrolu olarak imam yapar. İmam Yeşil, cami yerine cemaat imkânları ile şehir merkezinde kurulan medrese ile daha çok ilgilenmeye başlar ve camiiye uğramaz olur. Kendisine gelen şikayetler üzerine Beşiri Müftüsü Hasan Aksoy imam Recep'i çağırarak “propaganda ve medrese yerine camii ile ilgilenmesini” istier. Recep Yeşil ise buna karşılık Müftüyü kayınbiraderi Ahmet İnal ile tehdit eder. Ancak tehditlere aldırmayan Müftü, İmam Recep Yeşil’in tayinini Beşiri’den Gercüş’ün Kayapınar beldesine çıkartır. 

Tayin edildiği haberini alan Yeşil, Müftüye gidip “şimdi göreceksin” der ve aradan kısa bir süre geçmesinin ardından milletvekili Ahmet İnal, Müftüyü telefonla arar. 

AKP'li İnal ile Müftü arasındaki konuşma şöyle: 

Ahmet İnal: Alo

Hasan Aksoy: Alo buyrun

A.İ: Müftü Bey merhaba

H.A: Merhaba

A.İ: Nasılsınız

H.A: Teşekkür ediyorum efendim

A.İ: Müftü efendi. Orada benim bir eniştem var, Recep Yeşil. 

H.A: He

A.İ: Siz onun yerini değiştirmek falan mı istiyorsunuz?

H.A: Evet

A.İ: Niye

H.A: Burada artık dayanılmaz çekilmez bir sorun haline geldi efendim.

A.İ: Ne olmuş

H.A: Hem görevini yapmıyor, hem...

A.İ: Ne yapıyormuş beyefendi. Adam 24 saat cemaatin içerisinde ders veriyor. Ne yapmış? Cemaate ne yapmış? Şikayet mi gelmiş sana?

H.A: Evet şikayet gelmiş. Bana hakaret...

A.İ: Ne gelmiş şikayet sana?

H.A: Bana hakaret ediyor efendim...

A.İ: Sana nasıl hakaret ediyor? Ne yapmış sana müftü efendi. Kendi halinde adam. Medresesiyle meşgul cemaatiyle meşgul. Beşiri'den ayırdığı bir insan değildir. Kendi kendine kıskanıyorsun sen onu. 

H.A: Vallahi öyle değil.

A.İ: Vallahi de öyledir müftü efendi. Haddini bil. 

H.A: Ya rica ederim ben şimdi. 

A.İ: Bir saat seni orada … bıraktırmam ha. Bir saniye bıraktırmam. Bütün Beşiri'yi senin başına musallat ettiririm, seni kepaze ettiririm ha. 

H.A: Nasıl nasıl?

A.İ: Sen ne istiyorsun bu adamdan?

H.A: Efendim siz konuyu bilmiyorsunuz...

A.İ: Bırakınız atmayı. Bunu yapamazsın söyleyeyim. Haddin değil bunu yapmak. Kendi halinde istiyorsun oradan çek git. Tayinini çıkartırım gidersin oradan. Karıştırmaya hakkın yok orayı. 

H.A: Ya karıştırmıyorum... 

A.İ: Müderris bir adamı herkes tutuyor diye tutuyorsun. Devlet neyle uğraşıyor sen neyle uğraşıyorsun. 

H.A: Benimle alakası yok yani. 

A.İ: Senin de alakan vardır. 

H.A: Yoktur. 

A.İ: Vardır. Bak orada onun bir kılını kıpırdarsan seni orada perişan ederim. Haddini bil orada. Bak ilk defa konuşuyorum. Böyle ağır bir şekilde konuşuyorum. Zaten yabancısın çeker gidersin oradan tayinini istersin. Oradan istiyorsan ben şimdi senin tayinini alırım oradan. Otur oturduğun yerde gününü say git oradan. Yapamazsın bunu. Bak bunu söylüyorum. Böyle ağır konuşuyorum. Otur oturduğun yerde. Gününü say git oradan. Bölgeyi sana diyorum karıştırma. 

H.A: Ben karıştırmıyorum görevimi yapıyorum. 

A.İ: Sen karıştırıyorsun. 

H.A: Ben karıştırmıyorum. 

A.İ: Otur oturduğun yerde. Otur oturduğun yerde süren bittiğinde s... olup çeker gidersin. 

H.A: Ya müsade edin bir de ben söyleyeyim. 

A.İ: Hayır müsade etmiyorum sana. 

Ee tamam siz bilirsiniz o zaman. 

(Ahmet İnal telefonu Aksoy'un yüzüne kapatıyor)

SÜRGÜN EDİLDİ

Bu konuşmadan sonra Hasan Aksoy Beşiri ilçesindeki müftülük görevinden alınıyor ve başka bir yere tayin ediliyor. İnal'ın eniştesi Recep Yeşil ise kadrosu Gercüş’ün Kayapınar beldesi olmasına rağmen hala Beşiri de medrese ve halk içinde propaganda yapıp cemaat kuruyor. Müfettişlerin incelemeleri de bir şekilde (!) boşa çıkıyor.

2 yorum:

  1. BAYRAK NAMUSUMUZ,ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜN SİMGESİDİR.
    Bu hezeyan niye,ne yapmak istiyorsunuz.yahu
    kardeşim o BAYRAĞIN bedelini bilmiyormusunuz?
    bunlara başta bu cesareti veren mevcut İKTİDAR 12 Haziran'da cezasını, bu BAYRAĞA aşık onun için ŞEHİTLİĞİ yüce makam sayan bu ülkenin çilekeş ,muhterem insanları tarafından mutlaka ve ama mutlaka CEZALANDIRILACAKTIR.demokratik hakkımız olan namusumuz addedilen oylarımızı
    AKP'ye vermeyerek BU VATANDA VARLIĞIMIZI VE BİRLİĞİMİZİ GÖSTERMENİN TAM ZAMANI 12 HAZİRAN OLACAK.
    HAKKINI ARAYAN İŞÇİLERİ,MEMURLARI,ÖĞRENCİLERİ
    COPLATAN,BİBER ĞAZIYLE AĞLATAN,DERDEST EDİP
    GÖTÜREN İKTİDAR;BAYRAĞA EL UZATANLARA,polisimize tokat atıp darp edenlere,hatta o tokatı devlete atmak
    isterdim diyen ,maaşlı TERÖRİSTLERE
    SAYIN Başbakan ve eşrafına hadi sttt diyen D.Bakır belediye başkanına sesini çıkartamayan SAYIN BAŞBAKAN VE EŞRAFININ BU ĞÖRMEZLİKTEN GELMESİNİ hazmedemiyoruz.
    RUM sınırında BAYRAĞIMIZI gönderden indirmeye teşebbüs eden RUM direkteyken
    cezası verilmişti.oysa şimdi bu vatanın niymetlerini yiyen her türlü niymetinten bizlerden daha fazla yararlanan nankörler bu vatanın bayrağına el uzatır hale getirildi.
    BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR.
    VATAN EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.

    YanıtlaSil
  2. Alakanızdan dolayı teşekkür ederiz, insanları biraz da olsa farklı koularda bilinçlendirebiliyorsak ne mutlu bize.

    YanıtlaSil